DUM | Tematická oblast | Stručná charakteristika | PDF |
VY_32_INOVACE_361 | Pražská německá literatura | Brod, Werfel, Meyrinck, Kisch
| |
VY_32_INOVACE_362 | Starověká literatura I. | Řecko - základní dělení
| |
VY_32_INOVACE_363 | Starověká literatura II. | Řím - základní dělení
| |
VY_32_INOVACE_364 | Klasicismus, osvícenství I. | Klasicismus - definice, hl.znaky, zařazení do století, autoři + dílo
| |
VY_32_INOVACE_365 | Klasicismus, osvícenství II. | Osvícenství - definice, hl.znaky, zařazení do století, autoři + dílo
| |
VY_32_INOVACE_366 | Romantismus světový I. | Definice, hl. znaky, Anglie
| |
VY_32_INOVACE_367 | Romantismus světový II. | Byron + Rusko + Polsko
| |
VY_32_INOVACE_368 | Romantismus světový III. | Francie + Hugo podrobně
| |
VY_32_INOVACE_369 | Naturalismus | Definice, Zola - život + dílo
| |
VY_32_INOVACE_370 | Impr., symbol., dekadence |
| |
VY_32_INOVACE_371 | Svět.meziválečná próza - USA | Základ.údaje, ztracená generace, společenská kritika
| |
VY_32_INOVACE_372 | Svět.meziválečná próza - Německo | Základ.údaje + Brecht, bratři Mannovi, Feuchtwanger, Remarque, Hesse, Zweig
| |
VY_32_INOVACE_373 | Karel Čapek I. | Povídky, romány, dramata
| |
VY_32_INOVACE_374 | Karel Čapek II. | Noetika, fejetony, cestopis, politická díla
| |
VY_32_INOVACE_375 | Lidové noviny |
| |
VY_32_INOVACE_376 | Franz Kafka | Život autora + dílo + význam
| |
VY_32_INOVACE_377 | Osvobozené divadlo I. | Historie divadla, význam divadla, J.Werich
| |
VY_32_INOVACE_378 | Osvobozené divadlo II. | J.Voskovec, J.Ježek + cvičení
| |
VY_32_INOVACE_379 | Rozbor věty jednoduchévětné členy |
| |
VY_32_INOVACE_380 | W.Styron - Sophiina volba |
| |
VY_32_INOVACE_381 | J.Heller - Hlava XXII. |
| |
VY_32_INOVACE_382 | Česká normalizační literatura | Oficiální, samizdatová, exilová + přílohy
| |
VY_32_INOVACE_383 | Bohumil Hrabal |
| |
VY_32_INOVACE_384 | Divadlo Járy Cimrmana I. | Fenomén J.C., L.Smoljak
| |
VY_32_INOVACE_385 | Divadlo Járy Cimrmana II. | Z.Svěrák, repertoár DJC
| |
VY_32_INOVACE_386 | Charakteristika, popis |
| |
VY_32_INOVACE_387 | Svět.meziválečná próza - Francie | Rolland, Gide, Barbusse, Exupéry, Proust
| |
VY_32_INOVACE_388 | Psaní velkých písmen | Vysvětlení a nácivk psaní velkých písmen
| |
VY_32_INOVACE_389 | Zkratky a zkratková slova | Definice, vysvětlení rozdílů, třídění, tvoření a pravopis, praktická cvičení
| |
VY_32_INOVACE_390 | Počátky českého písemnictví | Přehled starší české literatury.
| |
VY_32_INOVACE_391 | Referát | Pravidla psaní referátu + nácvik.
| |
VY_32_INOVACE_392 | Problematické jazykové jevy 1 | Podmiňovací způsob slovesa BÝT, číslovka DVĚ, psaní s/z/vz
| |
VY_32_INOVACE_393 | Problematické jazykové jevy 2 | Psaní MĚ/MNĚ,psaní čárky ve spojení jak-tak,
| |
VY_32_INOVACE_394 | Reportáž | Zakladní pravidla psaní reportáže, nácvik
| |
VY_32_INOVACE_395 | Úvaha | Základní znaky, jazykové prostředky, nácvik
| |
VY_32_INOVACE_396 | Vypravování | Základní znaky, jazykové prostředky, nácvik
| |
VY_32_INOVACE_397 | Problematické jazykové jevy 3 | Psaní přímé, polopřímé a nepřímé řeči
| |
VY_32_INOVACE_398 | Osobnosti NO IV. | K.H:Borovský, B.Němcová - kritický realismus
| |
VY_32_INOVACE_399 | K.Čapek - R.U.R. | Rozbor díla podle struktury ústní maturitní zkoušky - autor, kontext
| |
VY_32_INOVACE_400 | J.Hašek - ŠVEJK 1.část | Rozbor díla podle struktury ústní maturitní zkoušky - autor, kontext
| |
VY_32_INOVACE_401 | J.Hašek - ŠVEJK 2.část | Rozbor díla podle struktury ústní maturitní zkoušky.
| |
VY_32_INOVACE_402 | Základní literární pojmy | Literární druh, žánr, forma
| |
VY_32_INOVACE_403 | K.Poláček - Bylo nás pět 1.část | Rozbor díla podle struktury ústní maturitní zkoušky - autor, kontext
| |
VY_32_INOVACE_404 | K.Poláček - Bylo nás pět 2.část | Rozbor díla podle struktury ústní maturitní zkoušky.
| |
VY_32_INOVACE_405 | Osobnosti NO I. | Portréty nejvyznamějších českých obrozenců, 1.fáze
| |
VY_32_INOVACE_406 | Ch.Dickens - Oliver Twist 1.část | Rozbor díla podle struktury ústní maturitní zkoušky - autor, kontext
| |
VY_32_INOVACE_407 | Ch.Dickens - Oliver Twist 2.část | Rozbor díla podle struktury ústní maturitní zkoušky.
| |
VY_32_INOVACE_408 | V.Havel - Audience | Rozbor díla podle struktury ústní maturitní zkoušky.
| |
VY_32_INOVACE_409 | Osobnosti NO II. | Portréty nejvyznamějších českých obrozenců, 2.fáze
| |
VY_32_INOVACE_410 | Osobnosti NO III. | Portréty nejvyznamějších českých obrozenců, 3.fáze
| |
VY_32_INOVACE_411 | Literatura | Evropské literatury přelomu století 1
| |
VY_32_INOVACE_412 | Literatura | Evropské literatury přelomu století 2
| |
VY_32_INOVACE_413 | Literatura | Viktor Dyk
| |
VY_32_INOVACE_414 | Slohová výchova | Funkční styly
| |
VY_32_INOVACE_415 | Slohová výchova | Úvod do slohu
| |
VY_32_INOVACE_416 | Literatura | Homér a jeho tvorba
| |
VY_32_INOVACE_417 | Literatura | Útvary lidové slovesnosti
| |
VY_32_INOVACE_418 | Literatura | Protispolečenští buřiči
| |
VY_32_INOVACE_419 | Slohová výchova | Slohové postupy
| |
VY_32_INOVACE_420 | Slohová výchova | Slohové útvary | |